Właściciele samochodów z wysokoprężnymi silnikami liczyć się często muszą z wieloma kosztownymi naprawami. Powszechnie na przykład się w nich psują koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na naprawienie ich w zależności od modelu trzeba wydać od tysiąca złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy. Bardzo podobnie sytuacja wygląda w przypadku wtryskiwaczy, jakie również w pewnych jednostkach napędowych potrafią narobić sporo problemów. Producenci z reguły oceniają ich wytrzymałość między 150 a 250 tysięcy przebytych kilometrów, i po takim dystansie często zaczynają doskwierać.
Przeważnie to się objawia mniejszą mocą silnika i jego nierównym działaniem, dlatego też jeżeli ktoś dostrzeże tego typu rzeczy, lub tym bardziej świecić zacznie kontrolka, to jak najszybciej trzeba pojechać do warsztatu. Jeśli chodzi o nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja nie przedstawia się z nimi wesoło. W związku z tym że są one dostępne jedynie w sieci autoryzowanych serwisów, to posiadacze samochodów liczyć się muszą z dużymi wydatkami, przy starszych samochodach nawet przekraczającymi ich wartość.
Alternatywną możliwością będzie kupno wtryskiwaczy regenerowanych, jakie się znajdzie w znacznie niższych cenach. Tego typu regeneracja pozwala na przywrócenie parametrów do stanu odpowiadającego nowym elementom, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc kupić takie wtryski po regeneracji trzeba przede wszystkim znać ich dokładne oznaczenie, bowiem nawet przy tym samym modelu danego silnika wtryskiwacz 28447586 niekoniecznie spasuje do konkretnej jednostki.
+Tekst Sponsorowany+